FAQ

Hier zijn de meestgestelde vragen van onze klanten.
Vind je niet het antwoord dat je zoekt? Neem contact op via hello@noblestore.be.

Filter op onderwerp
Alle
  • Alle
  • Bestellingen
  • Verzending en retour

Hulp nodig?

Als je een vraag hebt die onmiddellijk een antwoord vereist, heb je het meeste kans via Instagram.

Bestellingen

Je ontvangt onmiddellijk een bevestigingsmail zodra je bestelling succesvol is afgerond. Geen mail ontvangen? Check je spamfolder of neem contact met ons op.

Contacteer ons zo snel mogelijk via e-mail of Instagram. Als je pakket nog niet verzonden is, kunnen we het meestal nog aanpassen.

Echter als jouw bestelling is ingepakt en overhandigd aan de vervoerder, kunnen wij je bestelling niet meer aanpassen.

Ja! Kies bij het afrekenen voor 'Afhalen in winkel'. Je krijgt een bericht zodra je bestelling klaarstaat.

Verzending en retour

We hanteren standaardverzendkosten voor verschillende landen. De actuele kosten kan je hier vinden.

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd. Tijdens drukke periodes kan het iets langer duren.

Natuurlijk. Je hebt 14 dagen na ontvangst om je item terug te sturen, zolang het in originele staat is.