FAQ

Hier vind je de meestgestelde vragen.
Heb je nog een andere vraag? Stuur een mail naar hello@noblestore.be.

Filter by Topic
All
  • All
  • Bestellen
  • Betalen
  • Omruilen en retour
  • Bezorgen en afhalen

Hulp nodig?

Kom langs in onze winkel of neem een kijkje tussen de meest gestelde vragen.

Bestellen

Ongeveer meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox van hello@noblestore.be. Die e-mail bevat de details van jouw aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres, ...

Als je twee uur na het plaatsen van jouw bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map met Ongewenste E-mail. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd.

Het kan helpen om hello@noblestore toe te voegen aan je contacten, zodat je in de toekomst zeker alle mails ontvangt.

Heb je na het checken van jouw spam folder nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd.

We doen er bij Noble alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet gebruikelijk om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.

Moest jouw pakje nog niet onderweg zijn kijken we uiteraard wel graag voor je na of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact op met de ons via hello@noblestore.be, vermeld zeker jouw ordernummer.

Ja, dat kan, in sommige gevallen. Als je jouw bestelling wil annuleren, mail ons ASAP. We checken meteen in welke fase je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen.

Laat ons ook gerust weten waarom je van jouw aankoop wil annuleren. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service te verbeteren.

hello@noblestore.be

Nee, er zijn geen bijkomende kosten. Enkel verzendkosten als jouw bestelling niet in aanmerking komt voor gratis verzending.

Een eventuele leveringskost wordt steeds duidelijk vermeld bij het afrekenen. Noble Store hanteert bewust transparante prijzen, er zijn geen verborgen kosten. Alle prijzen zijn inclusief btw.

Ja. Alle producten die je terugvindt in onze webshop zijn op voorraad*.

Onze betrouwbare logistieke partners Bpost en DPD leveren jouw bestelling op een postadres van jouw keuze of in een ZEB store in jouw buurt.

* behalve uitzonderlijke voorraadfouten

Ja, shoppen op noblestore.be is 100% veilig!

Onze website wordt gehost via Shopify. Verder kan je kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door noblestore.be én door onze betaalpartner Shopify Payments.

Betalen

Je kan je bestelling in de webshop op verschillende manieren betalen:

  • Bancontact
  • Bancontact app
  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • Apple Pay
  • Noble Store cadeaubon

Al onze betalingsopties zijn in real-time. Dit wil zeggen dat we altijd onmiddellijk na betaling, met de verwerking van jouw pakje beginnen.

Wij adviseren je om een tweede betaalpoging te ondernemen. Mogelijks zijn er verkeerde gegevens ingevuld of is er een éénmalige storing.

Als ook die poging niet lukt, is er wellicht een ander probleem. Neem gerust contact met ons op zodat we kunnen achterhalen waar het precies misgaat.

Je kan hier contact met ons opnemen. We zorgen graag voor een oplossing zodat jij toch jouw favoriete items kan shoppen.

Cadeaubonnen, Kortingscodes, Loyalty codes, nieuwsbrief kortingen, ... kortom alle codes en cadeaubonnen geef je in bij de stap met betaalopties. Het bedrag wordt verrekend met jouw totale orderbedrag.

Lukt het niet om jouw code in te lossen? Neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag voor je na wat er fout gaat. Klik hier om contact met ons op te nemen.

Helaas, momenteel is het nog niet mogelijk om een bestelling te plaatsen en deze achteraf te betalen. Alle bestellingen dienen steeds vooraf afgerekend te worden via de beschikbare betaalmethoden.

Heb je graag een factuur van jouw bestelling? Gelieve dan VOOR jouw bestelling contact op te namen via e-mailcontact op te namen via e-mail, zodat wij dit in orde kunnen brengen.

Vergeet zeker niet het BTW-nummer, de adresgegevens en bedrijfsnaam mee te sturen.

Omruilen en retour

Retourneren in de winkel

Je kan jouw online bestelling in onze winkel retourneren. Jouw terugbetaling wordt onmiddellijk in orde gebracht in de winkel. Je krijgt het aankoopbedrag altijd terug via dezelfde weg als de originele betaling.

Retourneren via de post

Stuur je jouw bestelling per post aan ons terug? Dan ontvang je het aankoopbedrag terug binnen 6 werkdagen nadat we je retourzending ontvangen hebben. Je krijgt de terugbetaling altijd via dezelfde weg als de originele betaling. Is er een deel van jouw aankoop gedaan met een cadeaubon? Dan ontvang je een waardebon als terugbetaling per mail.

Heb je na 14 kalenderdagen jouw geld nog niet terug ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vergeet zeker niet jouw ordernummer niet te vermelden en een bevestiging van de terugzending. Op deze manier kunnen we je snel helpen.

Zodra we jouw retourzending ontvangen hebben, brengen we je daarvan per e-mail op de hoogte. Heb je twee weken na de retourverzending nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ja tuurlijk, ook soldenartikelen mag je bij Noble Store probleemloos retourneren. Zolang je de retourvoorwaarden respecteert, zorgen we dat jouw retour in orde komt.

Vraag je retour altijd aan via hello@noblestore.be.

Retours die bij ons aankomen, zonder te zijn aangevraagd, worden niet geaccepteerd.

Gelieve ook steeds rekening te houden met de volgende retourvoorwaarden:
  • Stuur retourartikelen binnen 14 dagen na ontvangst terug via het voorziene retourlabel in jouw e-mail of in onze winkel in Bree.
  • Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon. Uiteraard mag je het artikel wel passen.
  • Retourartikelen hebben steeds hun originele labels aan het artikel hangen.
  • Gebruik bij voorkeur de originele verpakking om jouw retour terug te sturen.
  • Er is helaas geen retour mogelijk voor ondergoed en parfum.

Als je de voorwaarden van onze retours respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.

Heb je een item besteld, maar is de maat niet helemaal zoals je had verwacht? Dan kan je uiteraard jouw item ruilen, zolang het nog in voorraad is.

De snelste, meest efficiënte manier om jouw item om te ruilen is om een retour aan te vragen voor jouw item dat je wil retourneren.

Plaats een nieuwe bestelling voor het item dat je wil bestellen.

Ja, dat kan! Items die je hebt gekocht met een cadeaubon, kan je retourneren op dezelfde manier als alle andere items. Je krijgt dan een terugbetaling in de vorm van een nieuwe cadeaubon met het retourbedrag.

Retourneren in de winkel

Je kan jouw bestelling gratis retourneren in onze winkel. We helpen je graag verder in de winkel.

Online retourneren

Helaas kunnen wij geen gratis retour aanbieden. Dit omdat wij het label voorzien om jouw retour terug tot bij ons te krijgen.

Het retourbedrag wordt afgehouden van jouw terugbetaling.

Bezorgen en afhalen

Gratis afhalen in de winkel

Je kan ervoor kiezen om jouw bestelling gratis af te halen in onze winkel. Dit moet je aanduiden bij het checkout-proces. Zodra jouw betaling voltooid is ontvang je een eerste e-mail dat jouw bestelling wordt klaargemaakt. Vervolgens krijg je een e-mail wanneer jouw bestelling klaar staat om afgehaald te worden in onze winkel.

Levering aan huis

Wanneer je kiest voor levering aan huis wordt jouw bestelling meestal bezorgd door Bpost. Onze track & trace e-mails worden verzonden via onze partner Sendcloud.

Voor de tarieven van verzendingskosten kan je hier een kijkje nemen.

Levering in een afhaalpunt

we zijn bezig met een implementatie zodat je jouw bestelling ook kan afhalen in een door jou gekozen afhaalpunt.

Je ontvangt na jouw bestelling altijd een track&trace e-mail van hello@noblestore.be of van onze partner Sendcloud/Bpost. Als je geen e-mail hebt ontvangen, 2 uur na jouw bestelling, check dan zeker ook jouw spam folder. Vind je hier ook geen e-mail? Neem dan contact met ons op.

Vind je het antwoord niet op jouw vraag? Contacteer ons